Поддръжка
- мониторинг и решаване на проблеми подадени от клиентите чрез имейл или телефон;
- възможност за периодично въвеждане на данни в системата от външни източници – доставчици на горива, доставчици на услуги и т.н.;
- разработване на допълнителна функционалност, според нуждите на клиента;
- оптимизиране използването на приложенията по отношение на работа с големи обеми от данни;
- подобряване на системата чрез качване на нови версии, които съдържат корекции на наблюдавани проблеми или нови функционалности;
- клиентите се възползват от всяка нова версия на системата без допълнително заплащане;
- винаги актуално ръководство за употреба.
Инсталиране на място
- инсталиране на място на всяка станция /превозно средство/, което ще използва системата;
- конфигурация на приложението - активиране и настройки, създаване на потребители за достъп, инсталиране и конфигуриране на различните видове карти за работа с GPS устройствата;
- обучение на потребителите;
- възможност за доставка за GPS оборудване.
Архив на данни
- периодично архивиране и съхранение на данни;
- запазване на всички данни от GPS устройства и възможност да бъдат възстановени при загуба от страна клиента.
Мониторинг на GPS оборудването
- постоянно наблюдение на работата на GPS устройствата, автоматично сигнализиране при установени проблеми и отстраняването им.
Обучение
- обучението за работа със системата MultiFleet се прави на място при клиента и чрез подробно ръководство за употреба. То се осъществява не само при първоначално започване на работа, а и в случаи на добавяне на нови функционалности, които изискват по-подробно описание.
Връзка с други системи
- Възможност за връзка на MultiFleet с други системи.